Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexWebsiteLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Grieven op de server toegestaan in 1.3

Ga naar beneden 
+2
Reet220
Stonesour66
6 plaatsers
AuteurBericht
Stonesour66

Stonesour66


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 35
Woonplaats : Katwijk

Grieven op de server toegestaan in 1.3 Empty
BerichtOnderwerp: Grieven op de server toegestaan in 1.3   Grieven op de server toegestaan in 1.3 I_icon_minitimewo jun 06, 2012 4:12 am

Net te horen gekregen op de server van Blackbeert en colin1300. Dat grieven in 1.3 toegestaan is op de server ?

Ik vind dit dus een enorm slecht idee, kan je geen grote bouwwerken meer bouwen waar je dagen aan bezig bent. Want een stel grappenmakers kunnen alles slopen. De niet grief regel werkt goed, waarom zou die dan niet goed werken in 1.3 ?

Laat jouw mening weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Reet220

Reet220


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 20-04-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Grootebroek

Grieven op de server toegestaan in 1.3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grieven op de server toegestaan in 1.3   Grieven op de server toegestaan in 1.3 I_icon_minitimewo jun 06, 2012 4:15 am

Ik ben er ook wel tegen. Ik denk dat er meer ruzies mee komen en misschien hebben de staff dan wel minder werk ipv nieuwelingen villager maken. Het liefst wil ik wel dat griefen verboden blijft.
Terug naar boven Ga naar beneden
MRjoentje




Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 29-04-12

Grieven op de server toegestaan in 1.3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grieven op de server toegestaan in 1.3   Grieven op de server toegestaan in 1.3 I_icon_minitimewo jun 06, 2012 4:23 am

Ik ben er ook tegen want je krijgt dan meer problemen die niet nodig zijn. Want als de regels hetzelfde blijven blijft het goed gaan.
Ik wil zelf dat griefen verboden blijft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stevin




Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 03-05-12

Grieven op de server toegestaan in 1.3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grieven op de server toegestaan in 1.3   Grieven op de server toegestaan in 1.3 I_icon_minitimewo jun 06, 2012 4:34 am

Ik ben hier echt tegen, want je sloopt andermans gebouwen om hem te pesten, dat moet echt niet kunnen. en dan komen er veel te veel towns omdat ze niet willen dat er gegrieft word.

Dus nick als je dit leest, pas deze regel Niet toe.


Groetjes, Stevin
Terug naar boven Ga naar beneden
colin1300




Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : zeewolde

Grieven op de server toegestaan in 1.3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grieven op de server toegestaan in 1.3   Grieven op de server toegestaan in 1.3 I_icon_minitimewo jun 06, 2012 4:57 am

Hallo allemaal

Wij willen juist dat de toens meer waarde gaan krijgen en daarom wildernis grief aan zodat meer mensen naar towns gaan.
Ook kan je wel bouwen in wildernis bijvoorbeeld wat verder weg en dit is alleen om het leuker te maken met towns
Terug naar boven Ga naar beneden
Reet220

Reet220


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 20-04-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Grootebroek

Grieven op de server toegestaan in 1.3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grieven op de server toegestaan in 1.3   Grieven op de server toegestaan in 1.3 I_icon_minitimewo jun 06, 2012 5:39 am

Maar colin.. Ik woon in de wildernis en in Windhelm. Waarom moet iedereen dan in een town wonen? niet iedereen wilt want dan kan je nog een beetje in vrijheid bouwen!
Terug naar boven Ga naar beneden
colin1300




Aantal berichten : 119
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : zeewolde

Grieven op de server toegestaan in 1.3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grieven op de server toegestaan in 1.3   Grieven op de server toegestaan in 1.3 I_icon_minitimewo jun 06, 2012 5:42 am

Ja je kan dan in een town wonen of grief riskeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonesour66

Stonesour66


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 35
Woonplaats : Katwijk

Grieven op de server toegestaan in 1.3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grieven op de server toegestaan in 1.3   Grieven op de server toegestaan in 1.3 I_icon_minitimewo jun 06, 2012 6:05 am

Of gewoon de oude regels houden, en iedereen blij. Of zijn de moderators moe van het opletten ? Als dat zo is moet je om een demote vragen, gewoon weer normaal member zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonesour66

Stonesour66


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 35
Woonplaats : Katwijk

Grieven op de server toegestaan in 1.3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grieven op de server toegestaan in 1.3   Grieven op de server toegestaan in 1.3 I_icon_minitimewo jun 06, 2012 6:06 am

Tot nu toe is het 4 - 1. 4 tegen 1 voor Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Stevin




Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 03-05-12

Grieven op de server toegestaan in 1.3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grieven op de server toegestaan in 1.3   Grieven op de server toegestaan in 1.3 I_icon_minitimewo jun 06, 2012 6:13 am

Als iedereen een town gaat maken dat word de server overvol van towns,
ik zou niet weten waarom dit zou moeten
je kan niet in vrijheid bouwen
en nu gaat alles toch goed op servers
en anders hebben de guards niks te doen

Groetjes, Stevin
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonesour66

Stonesour66


Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 22-04-12
Leeftijd : 35
Woonplaats : Katwijk

Grieven op de server toegestaan in 1.3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grieven op de server toegestaan in 1.3   Grieven op de server toegestaan in 1.3 I_icon_minitimewo jun 06, 2012 6:21 am

Het gehele idee van minecraft gaat weg, bij het toestaan van grieven. Towns bouwen op bepaalde plekken..... Het idee van minecraft is bouwen waar en wanneer jij wil, zolang je de medespelers in multiplayer niet hindert. Vrijwel iedere server op het officiele minecraft forum, wil niets van grieven af weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Reet220

Reet220


Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 20-04-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : Grootebroek

Grieven op de server toegestaan in 1.3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grieven op de server toegestaan in 1.3   Grieven op de server toegestaan in 1.3 I_icon_minitimewo jun 06, 2012 6:28 am

Sjotom is er ook tegen. Bijna iedereen zal er tegen zijn. Stone had 25 euro gedoneerd zodat ie leuk in multiplayer kon bouwen! en dan moet ie dat doen met een hoop griefers -.- lekkere discussies komen er dan! en we hebben steeds ruzies en discussies als iemand gpvpd is.
Terug naar boven Ga naar beneden
darkylaser74

darkylaser74


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 29-05-12
Leeftijd : 25

Grieven op de server toegestaan in 1.3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grieven op de server toegestaan in 1.3   Grieven op de server toegestaan in 1.3 I_icon_minitimeza jun 09, 2012 3:47 am

ik ben er eerlijk gezegt ook tegen omdat ik hou ervan om in de wildernis een lekker grote farm te make met veel redstone enzo.
Als je dan grieven gaat toestaan zal het vaak vernield worden en dat wil ik niet D: .

Gr
darkylaser74
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Grieven op de server toegestaan in 1.3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grieven op de server toegestaan in 1.3   Grieven op de server toegestaan in 1.3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Grieven op de server toegestaan in 1.3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Survival Games Inschrijvingen
» De server is uit
» Server uit?
» Online radio voor de server
» probleem met server

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Forum :: Off-Topic-
Ga naar: